Na Slovenských firemných hrách sa bežalo za dobrú vec – pre Nadáciu Markíza

20. 09 2018 12:35 | Nadácia Markíza
Slovenské firemné hry - Charity run
Slovenské firemné hry - Charity run Foto: Maroš Markovič

Každá noha v cieli sa počítala a každý absolvovaný okruh zvýšil hodnotu sponzorského daru. Na konci dňa na symbolickom šeku tak zasvietila suma 1 100 €.

Ďakujeme veľmi pekne organizátorom obľúbeného podujatia Slovenské firemné hry a najmä všetkým športovcom so srdcom na správnom mieste, ktorí sa v sobotu, 15. septembra, zapojili do Charity runu a podporili tak dobrú vec. Vďaka tomu nám od organizátorov pribudlo do Nadácie Markíza krásnych 1 100 eur. Ďakujeme! V Nadácii Markíza sme sa rozhodli tieto financie venovať našej partnerskej organizácii, ktorej v jej práci veľmi držíme palce a o to Nadácii detského kardiocentra na podporu malých detských kardiopacientov.

V uplynulý víkend sa v známom športovom centre v Šamoríne uskutočnil už 22. ročník letných Slovenských firemných hier, ktoré organizujú agentúra ELCOP a týždenník TREND.

Cieľom firemných hier je rozšírenie neformálnej komunikácie medzi manažérmi a zamestnancami slovenských firiem a zdieľanie pozitívnych zážitkov, ktoré šport prináša.

Aktuálneho podujatia sa zúčastnilo 20 firiem, ktoré si zmerali sily v 19-tich športových disciplínach. Dominovala atletika, nechýbali však turnaje vo futbale, plážovom volejbale, petangue, biliarde, bowlingu či netradičné súťaže v ťahaní kamiónu, na Ninja dráhe a vedomostný kvíz.

Účastníci sa rozdelili na viacero športovísk, ale na konci dňa sa spojili v Charity rune na pomoc deťom. Pohybom demonštrovali svoju solidaritu a podporu s chorými deťmi. Zdatní bežci dostali možnosť odbehnúť 400 metrový atletický ovál päť krát, menej trénovaní 3 krát a tí, čo sa s behom až tak nekamarátia jeden krát. Pridali sa takmer všetci. Bežal kompletný 20-členný tím Televízie Markíza, organizačný tím agentúry ELCOP a dokonca i zdravotníci. Kto nebežal, absolvoval symbolický okruh aspoň ako chodec.

Každá noha v cieli sa počítala a každý absolvovaný okruh zvýšil hodnotu sponzorského daru pre Nadáciu Markíza, ktorý venovali organizátori Slovenských firemných hier, spoločne s generálnym partnerom, spoločnosťou NAD-RESS a ambasádorom podujatia Ivanom Jakešom. Ten sa v prospech charitatívneho cieľa vzdal svojho honoráru. Na konci dňa na symbolickom šeku zasvietila suma 1 100 €.

Najbližšie sa Slovenské firemné hry uskutočnia vo svojej zimnej edícii 22. – 24. marca 2019 na Štrbskom Plese.

Komentáre ( 0)