Výnimočný Deň s Nadáciou Markíza má za sebou už 6. ročník, vyzbieralo sa krásnych 75 000 eur

09. 12 2019 14:45 | TS
Vyhodnotenie Dňa s Nadáciou Markíza
Vyhodnotenie Dňa s Nadáciou Markíza Foto: TV Markíza
Deň s Nadáciou Markíza 2019
Deň s Nadáciou Markíza 2019
Deň s Nadáciou Markíza 2019

Na divákov opäť čakalo množstvo prekvapení, atraktívnych vstupov, emotívnych príbehov a špeciálnych hostí. Ale najmä, celý deň mali možnosť pomôcť tým, ktorí to potrebujú najviac.

Mikulášsky piatok, 6. december 2019, patril vo vysielaní televízie Markíza v poradí už 6. ročníku jedinečného podujatia s názvom Deň s Nadáciou Markíza. Aj tento rok sme pripravili program plný lásky, dobra a silných skutočných príbehov, s ktorým sa už tradične spája aj finančná zbierka na charitatívne projekty Nadácie Markíza.

Tentoraz Nadácia Markíza usporiadala finančnú zbierku na podporu krásnych a dôležitých projektov v Národnom ústave detských chorôb v Bratislave, v Detskej fakultnej nemocnici s poliklinikou v Banskej Bystrici a v Detskej fakultnej nemocnici v Košiciach.

Deň s Nadáciou Markíza sa vinul vysielaním takmer po celý deň - počnúc reláciou Teleráno so zaujímavými hosťami, cez špeciálne vydanie magazínu Reflex s reportážami zo všetkých troch nemocníc, ktoré boli do zbierky zapojené. Každú z nich navštívila dvojica známych tvárí z vysielania TV Markíza, do Bratislavy zavítala obľúbená herečka zo seriálového hitu Oteckovia Monika Hilmerová so svojim manželom Jarom Bekrom, do nemocnice v Banskej Bystrici prišli tínedžerské hviezdy z Oteckov Oliver Oswald a Richard Labuda, a do Košíc vycestovali herci Anikó Vargová a Martin Mňahončák, ktorých si diváci zamilovali v úspešnom seriáli Sestričky.

Moderovanými živými vstupmi z vianočných trhov na Hviezdoslavovom námestí v Bratislave, kde sa nachádzal tradičný stánok Nadácie Markíza, divákov sprevádzali Janka Hospodárová a Patrik Herman. V markizáckom vianočnom pavilóne bol pripravený zaujímavý program pre deti aj dospelých, návštevníci tiež mali možnosť stretnúť mnohé populárne tváre z televíznej obrazovky. Novinkou bola možnosť platby priamo cez charitatívny kiosk, ktorý dostala Nadácia Markíza do bezplatného užívania od spoločnosti UniCredit Bank.

To, že na Slovensku je ešte stále veľa ľudí s dobrým srdcom dokazuje aj suma, ktorú sa vďaka tejto zbierke podarilo v období od 8. novembra do 6. decembra 2019 vyzbierať - krásnych 75 000 eur, pričom do tejto sumy je zarátaný aj naozaj štedrý dar vo výške 30 000 eur od spoločnosti UniCredit Bank, už tradičného partnera Dňa s Nadáciou Markíza. Každá z troch nemocníc tak získala dar v rovnakej výške 25 000 eur na podporu dôležitých a zmysluplných projektov pre ich malých pacientov. Symbolické šeky s touto sumou si zástupkyne jednotlivých detských nemocníc prevzali v živom vysielaní dnešného Telerána z rúk generálneho riaditeľa TV Markíza Matthiasa Setteleho a finančnej riaditeľky Marianny Trnavskej, ktorá je zároveň predsedníčkou správnej rady Nadácie Markíza.

Z celého srdca ďakujeme každému, kto aj tento rok prispel do finančnej zbierky a podporil Deň s Nadáciou Markíza. Aj vďaka vám môžeme deťom s neradostným osudom opäť vyčariť úsmev na tvári.

TIP: Deň s Nadáciou Markíza: Ďakujeme za úžasnú atmosféru

 

Komentáre ( 0)