Nadácia cover

Kampaň Druhá šanca pre mobil vyzýva k pomoci ľuďom v núdzi

05. 12 2022 17:21 |
Kampaň Druhá šanca pre mobil vyzýva k pomoci ľuďom v núdzi
Kampaň Druhá šanca pre mobil vyzýva k pomoci ľuďom v núdzi

Ide o spoločnú aktivitu Nadácie Markíza a Férovej Nadácie O2, ktorej cieľom je prostredníctvom zberu nepotrebných telefónov pomôcť tým, ktorí to najviac potrebujú.


Nadácia Markíza a Férová Nadácia O2 pripravili tento rok spoločnú aktivitu – Druhá šanca pre mobil, ktorou chcú počas vianočného obdobia pomôcť tým, ktorí to najviac potrebujú. Spolu s O2 zbierajú nepotrebné telefóny a celú vyzbieranú sumu venujú darcovskej platforme ďakujeme.sk, ktorá tieto financie prerozdelí deťom a rodinám v núdzi. Tieto fakty boli zasadené aj do novej kampane s názvom Druhá šanca pre mobil, ktorú kreatívne pripravila agentúra Free Andy, pričom výrobu TV spotu zastrešila televízia Markíza.

„Som veľmi rád, že je Nadácia Markíza súčasťou tejto výnimočnej aktivity a verím, že spoločne dokážeme pomôcť čo najväčšiemu počtu rodín s deťmi, ktoré sa ocitli v núdzi. Zároveň je tento projekt vďaka svojmu ekologickému rozmeru plne v súlade s našou iniciatívou Green Markíza. Každý, kto sa do neho zapojí, tak pomôže hneď dvakrát - tým, ktorí to najviac potrebujú, a zároveň prispeje k ochrane našej planéty,“ povedal Michal Borec, člen Správnej rady Nadácie Markíza.

Druhá šanca pre mobil - vizuál.jpg
 

Cieľom aktivity je vyzbierať čo najviac zariadení v čo najvyššej hodnote a preto nadácie hneď v úvode zberu darovali platforme ďakujeme.sk sumu 5 000 eur. Akcia má nielen dobročinný, ale aj ekologický rozmer v rámci ktorého budú vyzbierané telefóny s nulovou hodnotou ekologicky zrecyklované, prípadne sa pre ne nájde ďalšie užitočné využitie.

Férová Nadácia O2 sa dlhodobo hlási k hodnotám, ako je sloboda, rovnosť a predovšetkým ľudskosť. Nezabúdame tak na ľudí, ktorí potrebujú akúkoľvek formu pomoci a o to viac v tejto zložitej dobe. Veríme, že nám zákazníci pomôžu vyzbierať hodnotu, ktorá uľahčí rodinám v núdzi počas sviatočných dní ich náročnú životnú situáciu,“uviedla Lucia Petrášová, členka Správnej rady Férovej Nadácie O2.

Spot Druhá šanca pre mobil je ľudský a dramatický zároveň. Príbehu dominuje reálna mama s deťmi v núdzi s ich trápeniami a emóciami, v kontraste s rodinou, ktorá nedostatok nepociťuje. Kľúčový moment prichádza vo chvíli, keď odrazu v komode „ožije“ a začne vyzváňať zabudnutý, nepoužívaný telefón. Ten je zároveň symbolom, že darovanie takéhoto nepotrebného mobilu môže práve prepotrebne pomôcť rodine, ktorá sa ocitla v neľahkej životnej situácii. .


Druhú šancu mobilu môžete dať a viac informácií získať na www.druhasancapremobil.sk.

Aktivita bude okrem TV spotu a relácií v TV Markíza podporená aj v outdoore a na sociálnych sieťach.

Vizitka kampane:

  • Kampaň: Druhá šanca pre mobil
  • Klient: Férová Nadácia O2, Nadácia Markíza

Agentúra:

Free Andy

  • Creative Director: Juraj Bartoš, Tomáš Slobodník
  • Strategy: Emil Myjavec
  • Copywriter: Eva Myjavcová, Adam Jánoš
  • Art Director: Viktória Babjaková, Jakub Reken
  • Photography: Terézia Kopecká, Kristína Močková
  • Account Director: Anh Doan
  • Account: Ivana Šramatá

Výroba spotu:

Centrum marketingu, oddelenie kreatívy televízie Markíza

  • Creative Director: Jana Vavreková
  • Graphic Design, Grading: Branislav Pavlovič
  • Réžia: Peter Czikrai
  • Kamera: Ivan Chlpik
  • Executive Producer: Martin Hudec

 

Komentáre ( 0)